۱۳۹۳ شهریور ۹, یکشنبه

به کمپین علیه داعش بپیوندید

مردم آزاديخواه انسان دوستان و همه کسانيکه عليه تروریست های داعش و افکار داعشی هستيد باید متحد شد
باید علیه بربریت افکار داعشی در ایران و تمام دنیا متحد شویم


به کمپین علیه داعش بپوندید

برای ورود به کمپین علیه داعش اینجا کلیک کنید

محاصره آمرلی توسط داعش شکسته شد و به دست نیروهای پیشمرگ و ارتش عراق افتاد


نیروهای پیشمرگ و نیروهای عراقی ساعتی پیش موفق شدند محاصره منطقه آمرلی را بشکنند و به کنترل خود درآورند و منطقه سلیمان بگ هم به کنترل این نیروها درآمد و مردم با شادمانی پس از دو ماه محاصره توسط داعش به استقبال این نیروها آمدند
آمرلی محل سکونت حدود ۱۵ هزار نفر از اقلیت ترکمان عراق است که شیعه مذهب هستند.
در این دوماه بارها نسبت به وضعیت ساکنان این شهر هشدار داده شده بود و هفته گذشته هم سازمان ملل متحد خواهان توقف کشتار در آمرلی شده بود.

 در این نبرد سنگین تلفات زیادی به داعش وارد شد که در پست های بعدی به آن اشاره می کنیم

به کمپین علیه داعش بپوندید
برای ورود به کمپین علیه داعش اینجا کلیک کنید

۱۳۹۳ شهریور ۸, شنبه

مشخصات کامل رهبران داعش


وزارت کشور عراق با انتشار گزارشی، هویت کامل رهبران و مقامات مختلف دولت اسلامی موسوم به "داعش" را فاش کرد.

اسامی سران گروه تروریستی داعش به شرح ذیل است:

* ابوبکر البغدادی: نام اصلی وی ابراهیم البدری بوده و اکنون خلیفه داعش است.

* ابومسلم الترکمانی: نام اصلی وی فاضل الحیالی بوده و در زمان صدام مسئول اداره امنیت حزب بعث در منطقه ی تلعفر بود.

اسامی از ردیف اول از راست به چپ:

* أبو عبدالرحمن البيلاوی: نام اصلی وی عدنان اسماعیل نجم است و عضو برجسته رژیم بعث در استان موصل بود.

* أبو قاسم: نام اصلی وی عبدالله أحمد المشهدانی بوده و اکنون مسئول تشریفات داعش و مسئول امور انتحاری ها است.

* أبو هاجر العسافي: نام اصلی وی محمد حميد الدليمي است و مسئول امور هماهنگی و تنظیم عملیات های تروریستی داعش به شمار می رود.

* ابوصلاح: نام اصلی وی موفق مصطفی الکرموش بوده و در حال حاضر امور مالی داعش در دست وی است.

* ابو لؤی: نام اصلی وی عبدالواحد خضیر احمد است و در حال حاضر حفاظت اطلاعات داعش را بر عهده دارد.

* ابو محمد: وی اکنون مدیر امور زندانیان و اسراء در داعش به شمار می رود.

* ابو عبدالقادر: نام اصلی وی شوکت حازم الفرحات است و در حال حاضر امور اداری و اداره امور عملیاتی داعش در دست اوست.

* ابو کفاح: نام اصلی وی خیری عبدحمود الطایی است. او اکنون مسئول شناسایی مناطق عملیاتی است.

* ابو سجی: نام اصلی وی عوف عبدالرحمن العفری است و در حال حاضر امور اجتماعی داعش بر عهده اوست.

* ابو شیماء: نام اصلی وی فارس ریاض النعیمی است و او اکنون مسئول انبار سلاح و مهمات داعش و مسئول استانداران به شمار می رود.

* ابو میسره، نام اصلی وی احمد عبدالقادر الجزاع است و در حال حاضر به عنوان استاندار بغداد و مسئول عملیات های تروریستی در پایتخت عراق تعیین شده است.

* ابو مهند السویداوی که نام اصلی وی عدنان لطیف السویداوی است. او به عنوان استاندار الانبار تعیین شده و یکی از سران حزب بعث بوده است.

* ابو جرناس، نام اصلی وی رضوان طالب الحمدونی است و در حال حاضر مدیر و حفاظت مرز عراق و سوریه به حساب می آید.

* ابو فاطمه که نام اصلی وی احمد محسن الجحیشی است و اکنون مدیر داعش در استان های مرکزی عراق به شمار می رود.

* ابو فاطمه، نام اصلی وی نعمه عبدنایف الجبوری است و به عنوان استاندار داعش در استان کرکوک تعیین شده است.

* ابو نبیل، که نام اصلی وی وسام عبد زید الزبیدی بوده و استاندار صلاح الدین به شمار می رفت اما چندی پیش توسط نیروهای امنیتی عراق به هلاکت رسید.

به کمپین علیه داعش بپوندید
برای ورود به کمپین علیه داعش اینجا کلیک کنید


خطر داعش را جدی بگیریم ! داعش مدعی 'درگیری با نیروهای ایران' شد


یک شبکه تلویزیونی در عراق که اخبار شبه‌نظامیان گروه دولت اسلامی (داعش سابق) را منتشر می‌کند ادعا کرده میان پیکارجویان این گروه و نیروهای ایرانی در شمال غرب این کشور درگیری‌هایی روی داده است. اما منابع مستقل هنوز چنین خبری را تایید نکرده‌اند.
جیم میور، خبرنگار بی‌بی‌سی در منطقه می‌گوید شبکه ماهواره‌ای التغییر که نزدیک به گروه‌های شبه نظامیان تندروی سنی در عراق است، روز جمعه، ۲۹ اوت، گزارش کرد پیکارجویان گروه دولت اسلامی در مرز عراق با استان آذربایجان غربی با نیروهای سپاه پاسداران ایران درگیر شده‌اند.
این شبکه تلویزیونی مدعی شده که نبرد میان شبه نظامیان و نیروهای ایرانی در ۷ شهر این استان ایران شکل گرفته و سپاهیان ایرانی در اطراف شهر ارومیه مستقر شده‌اند.
اخباری مشابه در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده اما ایران و خبرگزاری‌های مستقل آنها را تایید نکرده‌اند.
در چند روز گذشته، شبکه‌های نزدیک به نظامیان تندرو در عراق و همچنین برخی از وبسایت‌های خبررسانی کردزبان، به اخباری این چنین اشاره کرده بودند اما هیچ کدام از آنها از سوی منابع رسمی و مستقل تایید نشد.
----------------


لطفا وسیعا اشتراک بگذارید و به این حرکت بپیوندید

خطاب به تمام انسانهای آزادی خواه احزاب گروه ها و تمام صفحات فیسبوکی

علیه #داعش متحدشویم و بپاخیزیم!

علیه اسلام سیاسی و تروریست های دولت اسلامی (داعش) و جنایتهایشان و افکار و گروه های داعشی در همه جا بپاخیزیم و در دفاع از آزادی و انسانیت متحد شویم، صدایمان را یکی کنیم و نگذاریم این جریان مرتجع بیشتر از این ریشه بدواند.

اين گروه تروريستي به هر شهر و روستايي که پا ميگذارد، فقط جنايت ميکند. سر بريدن، اعدام دسته جمعي، تجاوز به زنان، به غنيمت گرفتن دختران و فروش زنان، اين فجايعي است که اتفاق مي افتد. بايد بپا خاست و کاري کرد و دنيا را وادارکرد به اين فاجعه عکس العمل نشان دهد.

ما و همه کساني که منزجر از جنايات داعش و ديگر جريانات اسلامي هستيم، صداي اعتراض خودمان را عليه اين جانيان بلند ميکنيم و از دولتها و جامعه جهاني ميخواهيم در مقابل اين فاجعه انساني کاري بکنند. بشريت متمدن بايد به حمايت از مردم شنگال و مردم سوريه و عراق بشتابد.

کمپین علیه داعش درصدد فراخوان اعتراضی و سازماندهی و برگزاری اعتراضات سراسری در ایران و نقاط مختلف جهان است که متعاقبا زمان آن اعلام خواهد شد.

این فرصتی است كه هر چه وسیعتر علیه این جنایتکاران و در دفاع از آزادی و مدنیت به میدان بیائیم و جنبش آزادیخواهی مان را تقویت كنیم. در هرکجا اسلام سیاسی ابراز وجود می کند باید مقابل آن با تمام قدرت بایستیم
به میدان بیائیم و پرچم انسانیت را برافرازیم و تودهنی بزرگی به داعش و تمام جریانات اسلامی و سلفی مرتجعان جانی بزنیم!


به کمپین علیه داعش بپوندید
برای ورود به کمپین علیه داعش اینجا کلیک کنید

در تظاهرات روز شنبه علیه توحش جریان اسلامی داعش شرکت کنید


بسیاری از مردم متمدن جهان علیه جنایات دولت اسلامی (داعش) در دیگر مناطق تحت تصرف این وحشیان اسلامی به پا خواسته اند. روز شنبه 30 آگوست در شهر گوتنبرگ هم با شعار نه به جنایتکاران اسلامی در عراق و در سوریه و داعشی ها در ایران و با خواست محاکمه آنها به جرم جنایت علیه بشریت در مرکز شهرگوتنبرگ دست به اعتراض می زنیم. بیایید به دفاع از مردم عراق و سوریه و ایران و هر جای دیگر از جهان که مورد هجوم جنبش و جریان اسلامی قرار می گیرد خواستار کوتاه کردن دست آنها ازسر مردم شویم.
در پی حمله گروه تروریستی اسلامی داعش به منطقه شنگال و قتل عام مردم مناطق تحت تسلط خود تنها بجرم ایزدی و مسیحی و غیر مسلمان و اجرای قوانین قرون وسطایی علیه زنان و چپاول دارایی و دسترنج مردم در بخشهایی از کردستان عراق و سوریه و صحنه هایی دلخراش از کشتن کودکان نفس ها را در سینه حبس می کند. بیایید در این عتراض بزرگ شرکت کنید.
برای شرکت در این تظاهرات هیچ محدودیتی وجود ندارد و همه می توانند در آن شرکت نمایند و علیه جنایتکاران داعش اعتراض کنند.

زمان: شنبه 30 آگوست ساعت 14
محل تجمع: centralstation, drottningtorget,
روبروی Clarion Hotel Post
27آگوست 2014
------

تظاهرات های دیگر در جاهای مختلف و بخصوص در ایران به زودی اعلام خواهد شد

به کمپین علیه داعش بپوندید
برای ورود به کمپین علیه داعش اینجا کلیک کنید

۱۳۹۳ شهریور ۷, جمعه

وقوع درگیری میان سپاه و تروریست های داعش در اورمیه و دیواندره


یک گروه مسلح از تبهکاران سیاه‌پوش داعش در مناطق مختلف اورمیه به گشت‌زنی می‌پردازند. این گروه در چند روز گذشته فعالیت‌های خود را در مناطق آن استان بویژه مناطق روستایی افزایش داده است و در روز 4 شهریور وارد روستای «ماوانا» از توابع دهستان «سیلوانه» اورمیه شده‌اند که با پاسداران پاسگاه به درگیری می‌پردازند. منابع محلی می‌گویند هنوز خبری دقیق از تلفات احتمالی این درگیری در دست نیست.
فعالیت‌ها و گشت‌زنی گروه تبهکار داعش در مناطق مختلف شرق کردستان افزایش یافته است. طی روزهای گذشته در روستایی در اورمیه و ناحیه‌ای در دیواندره از توابع سنه شرق کردستان میان سپاه پاسداران رژیم و افراد مسلح داعش درگیری روی داد.

گزارشگر خبرگزاری فرات از اورمیه گفت: یک گروه مسلح از تبهکاران سیاه‌پوش داعش در مناطق مختلف اورمیه به گشت‌زنی می‌پردازند. این گروه در چند روز گذشته فعالیت‌های خود را در مناطق آن استان بویژه مناطق روستایی افزایش داده است و در روز 4 شهریور وارد روستای «ماوانا» از توابع دهستان «سیلوانه» اورمیه شده‌اند که با پاسداران پاسگاه به درگیری می‌پردازند. منابع محلی می‌گویند هنوز خبری دقیق از تلفات احتمالی این درگیری در دست نیست.

هفته گذشته خبرگزاری فرات خبری مبنی بر ورود افراد داعش به روستای «طلیم خان» از توابع شهرستان ماکو در همان استان منتشر کرد. آن تبهکاران پس از ورود به آن روستا از اهالی آن خواستند با آنها بیعت کنند, اما مردم طلیم‌خان این درخواست تبهکاران را رد و آنها را بیرون رانده و حتی با آنها درگیر شدند. گروه تبهکار مسلح هم پس از متواری شدن از روستا در کوه‌های اطراف به درگیری پرداخت که بنا به گفته منابع محلی, بدلیل اینکه تنها گریلاهای «یگان‌های شرق کردستان, ی.ر.ک» در آن منطقه هستند, احتمالا گروه داعش با آنها درگیر شده باشد.

درگیری در دیواندره

گزارشی دیگر به مرکز خبرگزاری رسیده که حاکی از شروع گشت‌زنی گروهی از تبهکاران مسلح در مناطق شهرستان دیواندره از توابع شهر سنه است. این گروه روز گذشته, 5 شهریور با نیروهای پاسدار رژیم ایران به درگیری مسلحانه پرداخته است.

گفته شد که این تبهکاران با انتشار فایلی ویدیویی, در آن شهرستان اعلام موجودیت کرده‌اند, اما هنوز خبری از تلفات احتمالی درگیری با نظامیان رژیم ایران در آن منطقه, بدست نرسیده است.

گشت‌زنی تبهکاران در روستای سرنجیانه

بنا به گزارشی دیگر, یک گروه تبهکار دیگر که لباس سیاه پوشیده, ریش دراز داشته و مسلح هستند, در کوه‌های اطراف سرنجیانه از توابع شهرستان دهگلان در استان سنه به گشت‌زنی می پردازند. این گروه شبانه تا سپیده‌دم وارد روستای سرنجیانه شده و به ارعاب مردم می‌پردازند.

گفتنی است که گشت‌زنی این گروه در اطراف سرنجیانه به مدت بیش از دو هفته‌است ادامه دارد.

ارعاب مردم جوانرو

گفته می‌شود که چند گروه مسلح دیگر هم در شهرستان جوانروی از توابع استان کرماشان , شبانه مسیرهای بین شهری و روستایی را مسدود کرده و به ارعاب روستائیان وشهروندان دست می‌زنند. همچنین هرگونه عبور و مرور خودروها و مسافران را کنترل می‌کنند.

لازم به ذکر است که امروز, شماری از شهروندان شهر سنه در خیابان ششم بهمن به راهپیمایی اعتراضی بر ضد تبهکاران داعش دست زده و با سردادن شعارهای زنده باد کردستان و مرگ بر داعش, پرچم آن گروه تبهکار را به آتش کشیدند.



به کمپین علیه داعش بپوندید
برای ورود به کمپین علیه داعش اینجا کلیک کنید

داعش‬ یک پیشمرگ کورد را جلوی دوربین سر برید و تهدید کرد کوردها باید از جنگ با داعش عقب نشینی کنند


چند دقیقه پیش داعش با انتشار فیلمی در کاری مشابه قتل جیمز فولی (خبر نگار آمریکایی که به دست داعش سر بریده شد) سر یک پیشمرگ کورد را بریدند و مسعود بارزانی رییس اقلیم کردستان ,پیشمرگها و تمام مردم کردستان را تهدید کردند که اگر از جنگ با داعش دست نکشند و عقب نشینی نکنند ۲۰ پیشمرگ دیگر که در اسارتشان هستند را سر می برند و در کردستان قتل عام خواهند کرد.


به کمپین علیه داعش بپوندید


برای ورود به کمپین علیه داعش اینجا کلیک کنید

۱۳۹۳ شهریور ۶, پنجشنبه

به آتش کشیدن پرچم داعش در شهر سنندج


خبری مهم این حرکت را باید در هرجایی که امکان دارد گسترش دهیم

امروز ساعت ۷ نیم به وقت ایران جوانان در شهر سنندج در حرکتی اعتراضی علیه جنگ و در حمایت از مردم #کردستان عراق و #سوریه به خیابان آمدند. در این اعتراض مردم پرچم داعش را به اتش کشیدند و انزجار خود را از این جنایتکاران تاریخ بشری اعلام کردند. کمپین علیه داعش شما را در جریان جزئیات اخبار این حرکت اعتراضی در شهر سنندج قرار خواهد داد.

به کمپین علیه داعش بپوندید


برای ورود به کمپین علیه داعش اینجا کلیک کنید

التماس مادر روزنامه نگار آمریکایی از تروربیت های داعش : پسرم را آزاد کنید


مادرروزنامه نگار آمریکایی استیون سولتوف که دراسارت داعش است و در آخر ویدیوی سربریدن جیمزرایت فولی دیده می شود باضبط یک ویدیو و درخواست مستقیم از ابوبکر بغدادی می خواهد پسرش زنده بماند و کشته نشود. وی می خواهد بنابر تعالیم اسلام و محمد پیامبر اسلام پسرش بیگناه است و باید زنده بماند.

به کمپین علیه داعش بپوندید

۱۳۹۳ شهریور ۵, چهارشنبه

فراخوان کمپین علیه داعش!


خطاب به تمام انسانهای آزادی خواه احزاب گروه ها و تمام صفحات فیسبوکی

علیه داعش متحدشویم و بپاخیزیم!

علیه اسلام سیاسی و تروریست های دولت اسلامی (داعش) و جنایتهایشان و تمام داعشیان در هر نقطه جهان بخصوص ایران بپاخیزیم و در دفاع از آزادی و انسانیت متحد شویم، صدایمان را یکی کنیم و نگذاریم این جریان مرتجع بیشتر از این ریشه بدواند.

اين گروه تروريستي به هر شهر و روستايي که پا ميگذارد، فقط جنايت ميکند. سر بريدن، اعدام دسته جمعي، تجاوز به زنان، به غنيمت گرفتن دختران و فروش زنان، اين فجايعي است که اتفاق مي افتد. بايد بپا خاست و کاري کرد و دنيا را وادارکرد به اين فاجعه عکس العمل نشان دهد.

ما و همه کساني که منزجر از جنايات داعش و ديگر جريانات اسلامي هستيم، صداي اعتراض خودمان را عليه اين جانيان بلند ميکنيم و از دولتها و جامعه جهاني ميخواهيم در مقابل اين فاجعه انساني کاري بکنند. بشريت متمدن بايد به حمايت از مردم شنگال و مردم سوريه و عراق بشتابد.

کمپین علیه داعش درصدد فراخوان اعتراضی و سازماندهی و برگزاری اعتراضات سراسری در ایران و نقاط مختلف جهان است که متعاقبا زمان آن اعلام خواهد شد.

این فرصتی است كه هر چه وسیعتر علیه این جنایتکاران و در دفاع از آزادی و مدنیت به میدان بیائیم و جنبش آزادیخواهی مان را تقویت كنیم. در هرکجا اسلام سیاسی ابراز وجود می کند باید مقابل آن با تمام قدرت بایستیم
به میدان بیائیم و پرچم انسانیت را برافرازیم و تودهنی بزرگی به داعش و تمام جریانات اسلامی و سلفی مرتجعان جانی بزنیم!

با ما تماس بگیرید!
-------------------
-------------------
برای ورود به ضقحه فیسبوک کمپین اینجا کلیک کنید 

درخواست ۲۰ میلیاردی داعش برای آزادی زن آمریکایی


رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند، گروهک تروریستی داعش برای آزادی یک گروگان زن آمریکایی بیش از شش و نیم میلیون دلار مطالبه کرده است.

رسانه‌های آمریکایی از جمله فاکس‌نیوز اعلام کردند، گروهک داعش در قبال آزادی یک گروگان آمریکایی ۲۶ ساله که نامش افشا نشده، از دولت آمریکا ۶٫۶ میلیون دلار (حدود ۲۰ میلیارد تومان) و آزادی یک زن زندانی در آمریکا را درخواست کرده است.

ای‌بی‌سی نیوز هم گزارش داد: این زن ۲۶ ساله که خانواده‌اش خواسته‌اند نامش مطرح نشود سومین گروگان آمریکایی است که گمان می‌رود نیروهای داعش وی را به گروگان گرفته‌اند. به گزارش شبکه خبری روسی ˈ”اشاتودی”، این گروگان زن آمریکایی ۲۶ساله و از کارکنان نهادهای خیریه فعال در سوریه است که سال گذشته در این کشور ربوده شد.

براساس این گزارش، تروریست های داعش در قبال آزادی این گروگان علاوه بر مطالبه ۶٫۶ میلیون دلار پول، همچنین خواستار آزادی “عافیه صدیقی” از زندان آمریکا شدند. او یک پاکستانی است که در سال ۲۰۱۰ به اتهام تلاش برای قتل مقامات آمریکایی در افغانستان، دستگیر و در آمریکا زندانی شد.

نیروهای گروه تروریستی داعش هفته گذشته یک خبرنگار آمریکایی به نام جیمز فولی را سربریدند.

به کمپین علیه داعش بپوندید


۱۳۹۳ شهریور ۱, شنبه

داعش و تمام تندروهای اسلامی از تمام دست آوردهای دنیای مدرن تنها با اسلحه های آن مخالف نمی کنند!

بریتانیا قوانین شدیدتر برای مقابله با تندروهای اسلامی وضع می کند


بریتانیا روز شنبه 23 آگوست 2014 اعلام کرد قوانین شدیدتری را برای مقابله با شبه نظامیان اسلامگرای بریتانیایی وابسته به داعش وضع خواهد کرد. هفته گذشته دولت اسلامی داعش فیلم ویدیویی پخش کرد که یک جنگجوی مظنون بریتانیایی سر جیمز فولی خبرنگار آمریکایی را برید.

مسلمانان و سیاستمدران بریتانیایی از اینکه یک بریتانیایی در این جنایت شرکت داشته بشدت ترسیده اند، و از شمار شبه نظامیان اسلامگرای بریتانیایی در صفوف داعش ابراز نگرانی می کنند. تعدادی از این شبه نظامیان برای شرکت در درگیریها به خاورمیانه سفر کرده اند، و بیم آن می رود که بعد از تاثیرپذیری به بریتانیا بازگردند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مقامات بریتانیایی در تلاشند تا هویت این مرد با لهجه "لندنی" را شناسایی کنند. مقامات می گوید که او معروف به "جان جهادگر" است، و یکی از سه بریتانیایی عضو گروهی به نام "سوسک ها" است که در شهر الرقه، پایگاه قدرت دولت اسلامی داعش، مستقر هستند.

ترزا می، وزیر کشور بریتانیا روز شنبه گفت در کار تهیه قوانین تازه برای مقابله با تندروهای اسلامگرای بریتانیایی و جلوگیری از سفر آنها به خارج است. او گفت که بریتانیا درگیر مبارزه ای طولانی با "اندیشه ای افراطی و مرگبار" است.

او در روزنامه بریتانیای دیلی تلگراف نوشت: "ما برای سالها، و حتی دهه ها، درگیر این مبارزه خواهیم بود. ما برای این کار باید تمام قوانین لازم را در اختیار داشته باشیم."

بر اساس قوانین جدید، رفتارهای شبه نظامیان زیر نظر قرار خواهد گرفت، مشارکت در گروه ها مدافع خشونت ممنوع می شود، و در مبارزه با خشونت گرایی مسلمانان از زندانها، رسانه ها، مدارس و دانشگاهها بیشتر استفاده خواهد شد."

می گفت که دست کم 500 شهروند بریتانیایی به سوریه و عراق، مناطق تحت کنترل دولت اسلامی داعش، سفر کرده اند. بعضی از این افراد فقط 16 سال سن داشته اند.

در بریتانیا حدود 2.7 میلیون نفر مسلمان زندگی می کند، و جمعیت کل این کشور 63 میلیون نفر است.



به کمپین علیه داعش بپوندید




آیا می‌توان "دولت اسلامی" داعش را بدون حمله نظامی در سوریه از بین برد؟


ژنرال مارتین دمپسی، ژنرال ارشد ارتش آمریکا می‌گوید جواب این سوال واضح و شفاف است:«نه، نبرد نظامی در سوریه ضروری است.»
این مقام ارشد نظامی می‌گوید اگر حمله علیه تروریست‌های دولت اسلامی تنها محدود به عراق باشد، اعضای این گروه به راحتی در سوریه کمین خواهند کرد و به تقویت خود و یارگیری خواهند پرداخت.
رخی کارشمناسان نظامی آمریکا می‌گویند می‌توان با تمسک به قانون "حق دفاع از خود" بدون هماهنگی با دولت بشار اسد علیه دولت اسلامی در سوریه نیز وارد جنگ شد.
بااین‌حال اگر آمریکا تصمیم بگیرد که وارد جنگی تمام‌عیار علیه دولت اسلامی شود، همکاری با دولت بشار اسد گریزناپذیر خواهد بود. این درحالی است که از بعد از آغاز جنگ داخلی سوریه میانه‌ی آمریکا و سوریه کاملا خصمانه است و آمریکا بارها خواهان برکناری بشار اسد شده است.
خبرگزاری فرانسه به نقل از دیپلمات‌های آمریکایی گزارش داد که آمریکا برای درگیری مستقیم با گروه تروریستی دولت اسلامی چاره‌ای جز جلب همکاری متحدان اروپایی و متحدان منطقه‌ای خود ندارد.
زلمای خلیل‌زاد، سفیر سابق آمریکا در افغانستان و عراق نیز معتقد است آمریکا باید به صراحت بگوید که هدفش نابودی این گروه تروریستی است و با همین هدف مشخص به دنبال مشارکت و حمایت متحدان بین‌المللی رود.
باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا، گروه "دولت اسلامی" را "سرطانی" خواند که تمام خاورمیانه و جهان را تهدید می‌کند. بااین‌حال تاکنون آمریکا تنها عملیات نظامی محدودی علیه برخی مواضع این گروه در خاک عراق داشته است.


به کمپین علیه داعش بپوندید

برای ورود به کمپین علیه داعش اینجا کلیک کنید

بیشتر از یکصد آمریکایی (دارای پاسپورت آمریکایی) در صفوف داعش هستند


سی ان ان با اعلام این خبر افزود ۸ نفر هم به جرم ارتباط با این گروه و تلاش برای پیوستن به آن تاکنون در آمریکا دستگیر شده اند.
پس از سربریدن جیمز فولی خبرنگار آمریکایی توسط داعش خطر حملات تروریستی در خاک آمریکا رو به افزایش است.


به کمپین علیه داعش بپوندید
برای ورود به کمپین علیه داعش اینجا کلیک کنید



۱۳۹۳ مرداد ۳۱, جمعه

كودك سنندجي مبتلا به سرطان قلك پول خود را به آواره هاي شنگال كه از وحشيگري داعش فرار كرده اند هدیه كرد!

داعش زیر حملات سنگین


ساعاتی پیش نیروهای پیشمرگ کرد با پشتیبانی جنگنده های آمریکایی حمله ای همه جانبه را در سه محور علیه داعش شروع کرده اند

* در محور زومار نزدیک شنگال چهار روستا آزاد شد
* در محور جلولا هم اکنون پیشمرگها وارد دروازه شهر شده اند و در صدد کنترل سعدیه هستند
* در محور گویر چند روستا آزاد شد
* پیشمرگها در حال پیشروی در تمام این مناطق هستند و تا کنون تلفات سنگینی به #داعش وارد آورده اند

با ما همراه باشید خبرهای لحظه به لحظه میدان جنگ را به شما خواهیم رساند

به کمپین علیه داعش بپوندید

برای ورود به کمپین علیه داعش اینجا کلیک کنید

۱۳۹۳ مرداد ۳۰, پنجشنبه

تلاش گروهی مسلح وابسته به داعش برای ورود به یک روستا در ارومیه و درگیری میان تبهکاران داعش و روستائیان


تلاش گروهی مسلح وابسته به داعش برای ورود به یک روستا در ارومیه و درگیری میان تبهکاران داعش و روستائیان

گروهی از تبهکاران سازمان داعش که هم‌اکنون در عراق و سوریه به قتل‌عام دست می زند, وارد یک روستا در ارومیه شدند و خواستند به تبلیغات دست بزنند. روستائیان هم علیه تبهکاران داعش واکنش شدید نشان دادند که به درگیری میان آنها و تبهکاران داعش انجامید.

 در شب 19 آگوست گروهی مسلح وابسته به سازمان تبهکار داعش خواست در روستای «قاسورک» واقع در شهرستان «ترگه‌ور» ارومیه به تبلیغات دست زند.

 روستائیان علیه آن گروه نارضایتی شدید نشان داده‌‌اند که در پی آن, میان روستائیان و گروه‌ مسلح داعش درگیری روی داده است با آغاز درگیری‌ها, گروه تبهکار داعش ناچار به ترک روستاشدند

بدنبال اشغال برخی مناطق در عراق از سوی داعش و یورش آن گروه تبهکار به مناطق مختلف, برخی گروه‌های افراطی وابسته به سلفی‌ها هم در برخی شهرهای کردستان از جمله جوانرو, مریوان, سنندج , بانه و کرمانشاه فعالیت های خود را گسترش‌داده‌اند. این گروه‌ها آزادانه در روستاها به گشت‌زنی می‌پردازند و به باج‌گیری و عضوگیری از شهروندان کرد با توسل به زور می‌پردازند.

در چند روز گذشته که کمپین‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی برای آوارگان شنگال و کوبانی در شهرهای مختلف راه‌اندازی شد, سلفی‌های سنندج به تهدید و ارعاب شهروندان کرد در سطح آن شهر پرداختند.

گشت‌ زنی در سطح شهر سنندج

سلفی‌ها چند روز اخیر نیز به مانور در سطح شهر سنندج پرداختند. نقابداران سلفی با حمل پرچم داعش در خیابان نمکی سنندج و نصب آن پرچم روی پشت بام مسجد قبا، به تهدید مردم آن شهر پرداختند و از آنها خواستند که از جمع آوری کمک مالی برای مردم آواره و جنگ زده شنگال و کوبان خودداری کنند, اما مردم در سنندج به این تهدیدهای سلفی‌ها گوش‌فرا نداده و بصورت گسترده از کمپین پشتیبانی از شنگال حمایت کردند.


به کمپین علیه داعش بپوندید


عفو بین الملل؛ ۳ هزار زن و دختر توسط داعش ربوده شدند


داعش هزار زن و دختر کرد ایزدی را ربوده است

سازمان عفو بین‌الملل می‌گوید تروریست های داعش در دو هفته گذشته حدود ۳ هزار زن از کردهای ایزدی را در شمال عراق ربوده‌اند.

روورا تاکید کرد داعش تمامی افراد خانواده‌هایی را که نتوانسته بودند از این محل فرار کنند نیز ربودند. به گفته وی از سرنوشت هزاران ربوده شده اطلاعی در دست نیست.

این مقام سازمان عفو بین‌الملل افزود: «قربانیان در سنین مختلفی قرار دارند از نوزادان گرفته تا زنان و مردان کهنسال.»

وی خاطرنشان کرد زنان و دختران در منطقه تل عفر جدا از مردان نگهداری می‌شود. این منطقه تحت کنترل داعش قرار دارد.

روورا با ابراز نگرانی از احتمال «اعدام مردان ربوده شده» گفت این آدم ربایی طبق قوانین بین‌المللی نوعی «جنایت» به شمار می‌رود.

در حالی که حدود ۲۰۰ هزار نفر از ساکنان این منطقه به اقلیم خودمختار کردستان عراق گریخته‌اند، هزاران نفر دیگر نیز با عبور از مرز سوریه به این کشور پناهنده شده‌اند. تعداد زیادی از سایر ساکنان این منطقه نیز هنوز در کوهستان به سر می‌برند.

منابع اطلاعاتی اقلیم کردستان عراق نیز می‌گویند گزارش‌هایی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد زنان ربوده شده به قیمت ۱۰۰ تا ۵۰۰ تا دلار در بازار مناطق تحت کنترل داعش فروخته می شوند

علاوه بر این گفته می‌شود شماری از این زنان نیز به ازدواج با تروریست های داعش وادار شده‌اند.


به کمپین علیه داعش بپوندید
 www.facebook.com/nowarpeaceyes

برای ورود به کمپین علیه داعش اینجا کلیک کنید


۱۳۹۳ مرداد ۲۹, چهارشنبه

باراک اوباما : داعش را نابود خواهیم کرد


باراک اوباما لحظاتی پیش به تندی به دولت اسلامی تاخت و اعلام کردکه داعش هیچ ایدولوژی ندارد به جز ترور و کشتار و از میان بردن زن و بچه و بی گناهان و اضافه کرد که داعش در جنگ با آمریکاست و باید جواب تاوانهایش را ببیند و افزود ما با قدرت با داعش می جنگیم و نابودشان خواهیم کرد.


به کمپین علیه داعش بپوندید www.facebook.com/nowarpeaceyes

برای ورود به کمپین علیه داعش اینجا کلیک کنید


علیه داعش متحدشویم و بپاخیزیم!


لطفا وسیعا اشتراک بگذارید و به این حرکت بپیوندید!

خطاب به تمام انسانهای آزادی خواه احزاب گروه ها و تمام صفحات فیسبوکی

علیه #داعش متحدشویم و بپاخیزیم!

علیه اسلام سیاسی و تروریست های دولت اسلامی (داعش) و جنایتهایشان بپاخیزیم و در دفاع از آزادی و انسانیت متحد شویم، صدایمان را یکی کنیم و نگذاریم این جریان مرتجع بیشتر از این ریشه بدواند.

اين گروه تروريستي به هر شهر و روستايي که پا ميگذارد، فقط جنايت ميکند. سر بريدن، اعدام دسته جمعي، تجاوز به زنان، به غنيمت گرفتن دختران و فروش زنان، اين فجايعي است که اتفاق مي افتد. بايد بپا خاست و کاري کرد و دنيا را وادارکرد به اين فاجعه عکس العمل نشان دهد.
ما و همه کساني که منزجر از جنايات داعش و ديگر جريانات اسلامي هستيم، صداي اعتراض خودمان را عليه اين جانيان بلند ميکنيم و از دولتها و جامعه جهاني ميخواهيم در مقابل اين فاجعه انساني کاري بکنند. بشريت متمدن بايد به حمايت از مردم شنگال و مردم سوريه و عراق بشتابد.

کمپین علیه داعش درصدد فراخوان اعتراضی و سازماندهی و برگزاری اعتراضات سراسری در ایران و نقاط مختلف جهان است که متعاقبا زمان آن اعلام خواهد شد.

این فرصتی است كه هر چه وسیعتر علیه این جنایتکاران و در دفاع از آزادی و مدنیت به میدان بیائیم و جنبش آزادیخواهی مان را تقویت كنیم. در هرکجا اسلام سیاسی ابراز وجود می کند باید مقابل آن با تمام قدرت بایستیم
به میدان بیائیم و پرچم انسانیت را برافرازیم و تودهنی بزرگی به داعش و تمام جریانات اسلامی و سلفی مرتجعان جانی بزنیم!

با ما تماس بگیرید!
-------------------
علیه داعش Anti ISIS
www.facebook.com/nowarpeaceyes
-------------------