۱۳۹۳ مرداد ۲۹, چهارشنبه

علیه داعش متحدشویم و بپاخیزیم!


لطفا وسیعا اشتراک بگذارید و به این حرکت بپیوندید!

خطاب به تمام انسانهای آزادی خواه احزاب گروه ها و تمام صفحات فیسبوکی

علیه #داعش متحدشویم و بپاخیزیم!

علیه اسلام سیاسی و تروریست های دولت اسلامی (داعش) و جنایتهایشان بپاخیزیم و در دفاع از آزادی و انسانیت متحد شویم، صدایمان را یکی کنیم و نگذاریم این جریان مرتجع بیشتر از این ریشه بدواند.

اين گروه تروريستي به هر شهر و روستايي که پا ميگذارد، فقط جنايت ميکند. سر بريدن، اعدام دسته جمعي، تجاوز به زنان، به غنيمت گرفتن دختران و فروش زنان، اين فجايعي است که اتفاق مي افتد. بايد بپا خاست و کاري کرد و دنيا را وادارکرد به اين فاجعه عکس العمل نشان دهد.
ما و همه کساني که منزجر از جنايات داعش و ديگر جريانات اسلامي هستيم، صداي اعتراض خودمان را عليه اين جانيان بلند ميکنيم و از دولتها و جامعه جهاني ميخواهيم در مقابل اين فاجعه انساني کاري بکنند. بشريت متمدن بايد به حمايت از مردم شنگال و مردم سوريه و عراق بشتابد.

کمپین علیه داعش درصدد فراخوان اعتراضی و سازماندهی و برگزاری اعتراضات سراسری در ایران و نقاط مختلف جهان است که متعاقبا زمان آن اعلام خواهد شد.

این فرصتی است كه هر چه وسیعتر علیه این جنایتکاران و در دفاع از آزادی و مدنیت به میدان بیائیم و جنبش آزادیخواهی مان را تقویت كنیم. در هرکجا اسلام سیاسی ابراز وجود می کند باید مقابل آن با تمام قدرت بایستیم
به میدان بیائیم و پرچم انسانیت را برافرازیم و تودهنی بزرگی به داعش و تمام جریانات اسلامی و سلفی مرتجعان جانی بزنیم!

با ما تماس بگیرید!
-------------------
علیه داعش Anti ISIS
www.facebook.com/nowarpeaceyes
-------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر