۱۳۹۳ مرداد ۳۰, پنجشنبه

تلاش گروهی مسلح وابسته به داعش برای ورود به یک روستا در ارومیه و درگیری میان تبهکاران داعش و روستائیان


تلاش گروهی مسلح وابسته به داعش برای ورود به یک روستا در ارومیه و درگیری میان تبهکاران داعش و روستائیان

گروهی از تبهکاران سازمان داعش که هم‌اکنون در عراق و سوریه به قتل‌عام دست می زند, وارد یک روستا در ارومیه شدند و خواستند به تبلیغات دست بزنند. روستائیان هم علیه تبهکاران داعش واکنش شدید نشان دادند که به درگیری میان آنها و تبهکاران داعش انجامید.

 در شب 19 آگوست گروهی مسلح وابسته به سازمان تبهکار داعش خواست در روستای «قاسورک» واقع در شهرستان «ترگه‌ور» ارومیه به تبلیغات دست زند.

 روستائیان علیه آن گروه نارضایتی شدید نشان داده‌‌اند که در پی آن, میان روستائیان و گروه‌ مسلح داعش درگیری روی داده است با آغاز درگیری‌ها, گروه تبهکار داعش ناچار به ترک روستاشدند

بدنبال اشغال برخی مناطق در عراق از سوی داعش و یورش آن گروه تبهکار به مناطق مختلف, برخی گروه‌های افراطی وابسته به سلفی‌ها هم در برخی شهرهای کردستان از جمله جوانرو, مریوان, سنندج , بانه و کرمانشاه فعالیت های خود را گسترش‌داده‌اند. این گروه‌ها آزادانه در روستاها به گشت‌زنی می‌پردازند و به باج‌گیری و عضوگیری از شهروندان کرد با توسل به زور می‌پردازند.

در چند روز گذشته که کمپین‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی برای آوارگان شنگال و کوبانی در شهرهای مختلف راه‌اندازی شد, سلفی‌های سنندج به تهدید و ارعاب شهروندان کرد در سطح آن شهر پرداختند.

گشت‌ زنی در سطح شهر سنندج

سلفی‌ها چند روز اخیر نیز به مانور در سطح شهر سنندج پرداختند. نقابداران سلفی با حمل پرچم داعش در خیابان نمکی سنندج و نصب آن پرچم روی پشت بام مسجد قبا، به تهدید مردم آن شهر پرداختند و از آنها خواستند که از جمع آوری کمک مالی برای مردم آواره و جنگ زده شنگال و کوبان خودداری کنند, اما مردم در سنندج به این تهدیدهای سلفی‌ها گوش‌فرا نداده و بصورت گسترده از کمپین پشتیبانی از شنگال حمایت کردند.


به کمپین علیه داعش بپوندید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر