۱۳۹۳ شهریور ۸, شنبه

خطر داعش را جدی بگیریم ! داعش مدعی 'درگیری با نیروهای ایران' شد


یک شبکه تلویزیونی در عراق که اخبار شبه‌نظامیان گروه دولت اسلامی (داعش سابق) را منتشر می‌کند ادعا کرده میان پیکارجویان این گروه و نیروهای ایرانی در شمال غرب این کشور درگیری‌هایی روی داده است. اما منابع مستقل هنوز چنین خبری را تایید نکرده‌اند.
جیم میور، خبرنگار بی‌بی‌سی در منطقه می‌گوید شبکه ماهواره‌ای التغییر که نزدیک به گروه‌های شبه نظامیان تندروی سنی در عراق است، روز جمعه، ۲۹ اوت، گزارش کرد پیکارجویان گروه دولت اسلامی در مرز عراق با استان آذربایجان غربی با نیروهای سپاه پاسداران ایران درگیر شده‌اند.
این شبکه تلویزیونی مدعی شده که نبرد میان شبه نظامیان و نیروهای ایرانی در ۷ شهر این استان ایران شکل گرفته و سپاهیان ایرانی در اطراف شهر ارومیه مستقر شده‌اند.
اخباری مشابه در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده اما ایران و خبرگزاری‌های مستقل آنها را تایید نکرده‌اند.
در چند روز گذشته، شبکه‌های نزدیک به نظامیان تندرو در عراق و همچنین برخی از وبسایت‌های خبررسانی کردزبان، به اخباری این چنین اشاره کرده بودند اما هیچ کدام از آنها از سوی منابع رسمی و مستقل تایید نشد.
----------------


لطفا وسیعا اشتراک بگذارید و به این حرکت بپیوندید

خطاب به تمام انسانهای آزادی خواه احزاب گروه ها و تمام صفحات فیسبوکی

علیه #داعش متحدشویم و بپاخیزیم!

علیه اسلام سیاسی و تروریست های دولت اسلامی (داعش) و جنایتهایشان و افکار و گروه های داعشی در همه جا بپاخیزیم و در دفاع از آزادی و انسانیت متحد شویم، صدایمان را یکی کنیم و نگذاریم این جریان مرتجع بیشتر از این ریشه بدواند.

اين گروه تروريستي به هر شهر و روستايي که پا ميگذارد، فقط جنايت ميکند. سر بريدن، اعدام دسته جمعي، تجاوز به زنان، به غنيمت گرفتن دختران و فروش زنان، اين فجايعي است که اتفاق مي افتد. بايد بپا خاست و کاري کرد و دنيا را وادارکرد به اين فاجعه عکس العمل نشان دهد.

ما و همه کساني که منزجر از جنايات داعش و ديگر جريانات اسلامي هستيم، صداي اعتراض خودمان را عليه اين جانيان بلند ميکنيم و از دولتها و جامعه جهاني ميخواهيم در مقابل اين فاجعه انساني کاري بکنند. بشريت متمدن بايد به حمايت از مردم شنگال و مردم سوريه و عراق بشتابد.

کمپین علیه داعش درصدد فراخوان اعتراضی و سازماندهی و برگزاری اعتراضات سراسری در ایران و نقاط مختلف جهان است که متعاقبا زمان آن اعلام خواهد شد.

این فرصتی است كه هر چه وسیعتر علیه این جنایتکاران و در دفاع از آزادی و مدنیت به میدان بیائیم و جنبش آزادیخواهی مان را تقویت كنیم. در هرکجا اسلام سیاسی ابراز وجود می کند باید مقابل آن با تمام قدرت بایستیم
به میدان بیائیم و پرچم انسانیت را برافرازیم و تودهنی بزرگی به داعش و تمام جریانات اسلامی و سلفی مرتجعان جانی بزنیم!


به کمپین علیه داعش بپوندید
برای ورود به کمپین علیه داعش اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر